Hãy gia nhập cùng chúng tôi

Xây dựng một môi trường làm việc công bằng và đầy hứng khởi

Customer Service Quality Control Specialist

Ngày đăng tuyển
16/10/2018
NỘP ĐƠN ỨNG TUYỂN

Mô tả công việc

  • Perform monitoring and evaluating the quality of all channels including inbound, outbound, e-communication, customer care in accordance with standard operating procedure.
  • Regularly conduct random checks and provide feedback/ coaching session to CS Officer on Call/ Email handling quality.
  • Maintain details quality record of all CS&QC officers.
  • Provide agent performance report and SWOT analysis for further improvement.
  • Conduct monthly call calibration to evaluate on selected recorded conversations.
  • Analyze reports, identify trends to propose solutions, initiatives related to common costumer’s complaints and requests in order to deliver high customer satisfaction.
  • Proactively participate in the projects to optimize process and performance of the CS Centre.
  • Conduct daily line testing and checks on Avaya recording system to ensure quality of conversation recorded is good.
  • Undertake other tasks assigned by Quality Control Team Leader.

Email contact: quang.vu.1@fecredit.com.vn - Mr. Quang

(please attach your CV for this position)


Thời gian làm việc

8h30 - 18h00


Địa điểm làm việc

Tòa nhà FE, 144 Cộng Hòa, P12, Q. Tân Bình


Yêu cầu công việc

Background

  • University Graduate, major: Banking, Finance, Marketing or relating areas
  • At least  02 years of call center customer care experience, preferably in a finance environment.
  • 1 year Quality Control experience in a customer interaction environment is a plus.

Skills

  • Exceptional listening and analytical skills.
  • Customer-orientation skill
  • Excellent oral, written, and interpersonal skills
  • Teamwork and coaching skill
  • Proficiency in CRM software or similar system
  • Familiar with reporting tools (Excel, BI, etc.) is a plus
  • Able to communicate in English


Chế độ phúc lợi

  • Yearly bonus (KPI – highly attractive – discuss in the phone).
  • 13th month salary.
  • Bonus for national and company special events.
  • Lunch allowance.
  • Other benefits: yearly health check, health care insurance, annual holiday with company, 2-3 soft skill trainings per month, sport, Christmas, year-end, football and other activities.
  • Promotion and attractive salary review.


Loại công việc

Full time


Cấp bậc

Specialist

NỘP ĐƠN ỨNG TUYỂN

Các vị trí liên quan



Đăng ký email để nhận ngay ưu đãi mới nhất

*
*
*
Khi nhấn “Đăng ký”, bạn đã đồng ý cho FE CREDIT lưu trữ và sử dụng thông tin bao gồm số điện thoại và email để giới thiệu sản phẩm, dịch vụ và chương trình khuyến mãi và chăm sóc khách hàng. Xem chi tiết tại đây

Bạn chọn hình thức vay nào?

GỌI HOTLINE: (028) 39 111 555

Nhập mã OTP

Vui lòng kiểm tra tin nhắn điện thoại và nhập mã xác nhận

OTP chỉ có hiệu lực trong vòng 5 phút